Serwis i konserwacja kołowrotka "krok po kroku"

1.
Sprawdzenie działania wszystkich mechanizmów
2.
Demontaż wszystkich części do ostatniej śrubki z użyciem profesjonalnych narzędzi.

Real fotki przedstawiają rozłożony brudny kołowrotek Team Daiwa - X2506C










3.
Usunięcie z każdej części brudu i starego smaru przy pomocy chemii. Usunięcie starego kleju zapobiegającego odkręcaniu się śrub.
Real fotki przedstawiają rozłożony czysty kołowrotek Team Daiwa - X2506C











4.
Sprawdzenie pod lampą bezcieniową i lupą stanu poszczególnych elementów


5.
Sprawdzenie i oliwienie łożysk z użyciem profesjonalnych japońskich oliwek
6.
Sprawdzenie i smarowanie przekładni, podzespołów i tarcz hamulca z użyciem właściwych profesjonalnych japońskich smarów
7.
Wstępny montaż kołowrotka i sprawdzenie luzów technicznych
8.
Ponowny demontaż i usunięcie luzów przy pomocy podkładek regulacyjnych (skręcanie i rozkręcanie kołowrotka w celu usunięcia luzów, może być konieczne nawet kilkukrotnie!)
9.
Po usunięciu luzów następuje całkowity montaż końcowy wszystkich elementów i podzespołów przy wykorzystaniu wkrętaka dynamometrycznego. Na wszystkie śruby wymagające zabezpieczenia przeciw odkręcaniu nałożony zostaje specjalistyczny klej do gwintów zapobiegający odkręcaniu się śrub.


10.
Sprawdzenie prawidłowego działania wszystkich elementów i mechanizmów.

Tak to wygląda w kilku słowach.

Każdy Klient zlecający usługę serwisu i konserwacji kołowrotka otrzymuje:

  • Pełną dokumentację zdjęciową (fotki w dużej rozdzielczości), również zużytych lub uszkodzonych elementów, które należałoby naprawić, lub wymienić na nowe.
  • Opinię stanu technicznego kołowrotka uwzględniającą stan przekładni, podzespołów i łożysk


Na skróty
Zapytanie
Kontakt
SERWIS KOŁOWROTKÓW
Włodzimierz Sokołowski
ul. Kondratowicza 45/34
03-285 Warszawa
tel. +48 606-901-927
serwis@serwiskolowrotkow.pl